Forgive me dear, I cannot stay.

hejhej!
som jag skrev tidigare så blev de inge c/o Segemyhr för min del, tråkigt men ja får ju skylla mig själv..
nu kikar jag på tv (CSI NY) och käkar chips o dipp, mumma! :)
tänkte nog kika på Van Veeteren när den börjar på tv4 kl 21.30 :)
sen blir det nog sova.
jag hoppas verkligen att jag mår bättre imorgon, mitt hjärta har slagit skit konstigt i flera dagar nu. dessutom känner jag mig jätte konstig i huvudet hela tiden, hänger liksom inte riktigt med.. jätte konstigt och svårt o förklara :/

just ja, på torsdag ska jag börja på körkortsteori på körskolan.. :)
som tur är så behöver jag inte gå dit ensam utan jag har med mig Nathalie som bor här på gatan bredvid mig :)
så det är ännu en sak som jag ska ägna mig åt i sommar, plugga till körkortet ;) men jag vill ju ha ett körkort så fort som möjligt efter att jag fyllt 18, så det är bara att kämpa på de :)

nej nu ska jag krypa ner i sängen och fortsätta kika på tv :)
take it easy, puss


bjuder på en liten creepy bild på mig från tidigare ikväll


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0