Ens ålder beskriver inte vem man är..♥



halllååå!
hur leker livet folket?
mitt fungerar väl helt okej just nu. från dag till dag!

helgen har väl bestått av träning, öl (bra blandning där va? ;)), masssssa mat, sol, bad och så har jag precis läst ut en fruktansvärt bra bok :) 14 ÅR TILL SALU - Caroline Engvall

igår
var ja hem till Emil o drack nån öl, kikade på lite fotboll och bara umgicks :)
senare på kvällen/natten kikade vi på filmen Remember me och den rekomenderar jag STARKT!
jag tyckte verkligen om den :)


med snygga robert pattinson


idag
vaknade jag upp hemma hos Emil (sov där i natt eftersom de blev så sent) och var duktigt trött.
klädde på mig och pratade sen med syster i telefonen o bestämde att vi skulle åka till Hedåsen och bada :)
satt mig på cykeln o trampade hemåt, tyckte att det var liiiite för tråkigt väder för att åka o lägga sig på en strand. så linis o jag stannade hemma, och senare tog vi en tripp ner på stan för lite shopping (jag köpte en kort tshirt - typ midjelängd - ap snygg!) o en glass med mamsen o syster frida :)

när vi kom hem så gick jag o småsystrarna ut och la oss på filtar och stekte i solen(som hade kommit fram tillslut) på gräsmattan :) och jag läste lite i boken ja skrev om ovan.
till middag sen blev det pastasallad (innehöll; pasta lul(hjul ;b), tomater, gurka, isbergssallad, kyckling o vitlöksdressing), mums!

kvällen har bestått av ett årsmöte med sandvikenshandbollsklubb. rätt tråkigt, men men!
när jag ääääntligen kom hem igen så satt jag mig på altanen och bara hade lite kvällsmys med boken och lite kex o ost :)
finns bild högst upp!


nu sitter jag o hänger i soffan med linis, så jääävla trött!
imorgon ska vi åka till mormors stuga i Bovik, hoppas på massa sol :)
träning blir det nog också, jag hoppade över träningen idag. så sjukligt trött, så man får faktiskt göra så ibland ;) och sen resten av veckan får vi se, jag ska till ortopeden onsdagmorgon iallafall.
uppföljning efter korsbandsrekonstruktionen(operation 2), och sen ska jag jobba nån timme på onsdag eftermiddag också.
sen ska jag och Lina på bio på kvällen också, Eclipse.
jag är egentligen noll intresserad, men hoppas fan att filmen är bra ;)

nej nu ska jag nog dra mig mot sängen för lite sömn så jag orkar gå upp vid 10 imorgon bitti ;)
godnatt, puss&kram



"Jag vet att du undrar vad du är utan allt det där som gör ont.."

Bilden är knäppt igår (söndag) alldeles innan jag skulle cykla hem till Emil.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0