halmstad är underbart!

hallå därute!
jag sitter i halmstad nu!
jag tog tåget/tågen hit igår morse!
men kom inte hit förren kl. 16.

hade en super trevlig kväll igår! :)
idag ska gå ner på stan och luncha med mickis :)
(hon har praktik på MQ)
sen ska jag gå runt o kika lite, och sen träffa Amanda.
vi har aldrig träffats förut, men de är alltid roligt att träffa nytt folk :)
och ikväll kommer mickis mamma, nette hit. och hon ska köpa en hund på vägen ner.
en långhårig schäfer<3 super söt :)
imorgon ska jag iväg till en gymnasieskola här i halmstad en liten sväng på morgonen, och sen träffa en tjej som heter liselott :)
sen på kvällen är de nå VIP-kvällVILA här i halmstad.
20% på alla kläder, så de ska vi gå på :)
och på fredag åker vi väl hem runt 14 kanske :)
då är vi hemma på kvällen nångång runt 22 :)

sen är hela min helg FULLSPÄCKAD med handboll<3
nej nu ska jag slänga på mig lite kläder, käka frulle och sen ta en promenad tror jag!
 
ha en underbar dag i vårsolen!
för ni har väl sol va?
de har vi! ;)

KISSES

your beautiful

livet är mest upp och ner vänt just nu.
men framtiden ser ljus ut..


You've got the looks
You've got the beauty inside
You've got the looks that money can't buy
You wanna live like all the stars on TV
You wanna love with someone like me

You're gonna see
You're gonna know what I mean
'Cause I am more than you believe
I know they're strong
The feelings I have for you
I know they're strong
I'll show they are true


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0