Jag har shoppat och mitt liv rullar på..


Klänning m. spetsdetaljer, HM 199:-


Sminkväska, HM 19,50:-


KISS t-shirt (barnstorlek)
, KappAhl 179:-


Strumpbyxor m. prickar, Bikbok 79:-


Strumpbyxor m. hjärtan, Bikbok 79:-


Jeans (barnstorlekar), KappAhl 299:-


Örhängen, KappAhl 49,50:-
Örhängen, KappAhl 49,50:-
Örhängen, B.Young (GEMINI) 49:-
Pincett, Kicks 79:-


Jeans (barnstorlekar), KappAhl 249:-


Jeanstunika, KappAhl 299:-


Trosor, Cubus 69:-/st


Cykel, Biltema 2199:-


Jag har rensat garderoben, här är en stor del av mina trosor.. Men inte alla..
Det här är 46st


Jag har klippt av mina fonarinajeans! Så nu har jag ett till par jeansshorts, jag ääääälskar det!


Hallå folket!
Hoppas att allt är bra med er..
Mig är det bara bra med!

Jag har fullt upp i veckorna, så det är därför jag inte hinner skriva nå :)
Jag jobbar ju på måndagar o fredagar, sen går jag i skolan tisdagar, onsdagar och torsdagar :)
Sen på helgerna försöker jag bara ha det bäst! Festa, umgås med vänner o familj och kolla på handboll!
Jag tränar på förfullt med mitt knä nu.. Varje måndag, onsdag och fredag med min sjukgymnast. Och sen tränar jag tisdag, torsdag, lördag och söndag själv :) Så jag bara tränar och tränar! Men kul är det!
Och nästa vecka ska jag få mitt knäskydd, och dessutom så ska jag få springa för första gången sen 21 december.. Så på onsdag händer det :) Ska få springa lite lätt på ett löpband! Underbart!
Jag har världens bästa sjukgymnast Mattias!!
Sen har jag blivit lovad en operation före sommaren också, så bättre än såhär kan det nog inte bli :)
<3
Kärleken har jag lagt åt sidan för stunden (den rätta dyker upp när man som minst anar det!), satsar bara på träning och kost just nu.
Försöker iallafall, och det går helt okej :)
Så är mitt liv nu!
Hur är era liv därute? Bra ? Dåligt? TELL ME! :)

Nu ska jag byta om, för sen kommer världens bästa Danne och hämtar upp mig så ska vi åka till träningen.
Ha de bra!
PUSS

- This is me, this is real



Förresten, jag fick en ros idag.. Av världens bästa vän♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0