this is my life, my friend, and I cant be no one else

tjaaaaaoo!

Anna Bergendahl
, vann alltså Melodifestivalen 2010.
Jag tycker att texten är väldigt bra, och låten är helt okej.
Men bara jag slipper se henne! Haha.
Men alltså allvarligt.. Hon "dansar" som Thomas Dileva på scen typ.
Och så har hon en helt okej klänning, till ett par RÖDA CONVERSE?!?!
Nej, hennes kläder var en riktig MISS!

Jag tycker iallafall att Salem al fakir borde ha vunnit :)
Han har skrivit sin låt själv, han är en helt lugn kille (inte "stor" på sig alls!) och så äääälskar jag hans låt! :)
Men han vann inte såå..

Men men :)

Nu ska jag faktiskt slänga på mig lite snyggare kläder (sitter i tajta träningsbrallorna från Craft och en stor huvtröja), sen ska jag åka ner på stan och käka med världens bästa Evelina Mårtensson <3

Ha det bäst!
PUSS

this is me

hej


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0