This is my life, my friend

hej!
sitter här hemma och gör ingenting.
har fruktansvärt ont i ryggen och i knät..
jävla skit.. jag är trött på allting just nu..


igår nådde jag botten.
jag trodde att jag hade gjort det tillräckligt nu..
men tydligen så gick det att nå ännu längre ner..
jag har varit här förut, och det är bara skit!
jag trodde inte att man kunde sjunka såhär lågt, att svika någon på det här viset.
du är äcklig, jag blir äcklad, och fy.
du har verkligen förstört, och jag förstår inte hur man kan göra såhär.
såhär lågt trodde jag inte att man kunde sjunka..
du måste ju vara sjuk, vara psykiskt sjuk.
för det här är inte ett normalt beteende under en sån lång tid..

det enda sättet för mig att ta mig igenom det här nu, är nog att bygga upp mig själv från scratch igen..
och jag vet att jag har vissa RIKTIGA vänner som kommer att hjälpa mig<3


nu ska jag iallafall gå och sova.
jag är fruktansvärt förkyld och har jätte ont i huvudet..
vet inte om jag har feber, HOPPAS INTE DE! :/

godnatt alla prinsar och prinsessor<3

KISSES

rebeccX

Här är jag, innan jag skulle på barnkalas hos Nea idag :)



Outfit:
Kavaj, Byoung
Tunika, HM
Jeans, VILA
Armband, Peace and Love festivalband 2009 ;)
Mobil (;)), Sony Ericsson AINO


Kommentarer
frida

love you

2010-03-09 @ 16:13:39
URL: http://karinfridarooth.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0