Underbart är kort

hallå!
som jag skrev i förra inlägget så är det ju underbart här i Halmstad!
men underbart är kort sägs det..
och idag ska jag åka hem till Sandviken igen..
vill verkligen inte hem.. tror jag..
jag trivs iallafall väldigt bra här nere i Halmstad..
Och jag kommer garanterat att komma tillbaka i sommar!

nu ska jag gå och kramas lite med Alva & Gustav nu innan vi ska åka hem..
Barn är bäst<3

Jag kanske skriver när jag kommer hem ikväll/natt..
Vi får se!

Ha en toppen bra dag i det underbara vädret, jag ska sitta inne i en bil hela dagen jag!

KISSES


Alva och jag.
Hon somnade i mitt knä idag<3
(Knäppt med webbcamen därför de är KASS kvalité!)

You're the only thing that makes me wanna go home<3
I miss you!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0