kanske den bästa helgen

hallå folket
jag ligger i sängen nu.
lyssnar på jocke (jonsson) wessman's låtar som han lagt ut på facebook.
ja eller, låtar där han sjunger. han är världens bästa!
Hero of war, Curly Sue och Settle down - sjuuukt bra!

helgen har varit så sjukt jävla bra, med två dagars party och två dagars med handboll, haft det sjukt trevligt helt enkelt!
jag älskar skiten, och jag börjar fan älska livet mer och mer.
fast jag inte pallra den här staden längre!
dagarna kommer som överraskningar, jag vet aldrig hur jag ska må eller vad som ska hända..
bra eller dåligt?
det är frågan..


var fest hos elin i lördags iallafall, as trevligt!
och jag dansade som fan (jag HATAR att dansa?!?! haha)..
skoj som faaan iallafall :)
igår kväll träffade jag emil o var upp till adde o alexandra och hälsade på :)
var lite "förfest" där, för patrik fyller år idag :) trevligt :)
runt halv ett drog vi hem, jag slaggade hos emil så jag slapp gå hem själv på natten :)

idag var det match, precis som igår.
vinst igår, förlust idag!

nu ska jag iallafall slagga, pusss!
hej

-

A hero of war, yeah that's what I'll be.
And when I come home, they'll be damn proud of me.


-
Jag saknar dina armar runt min midja.
Dina viskningarna i mitt öra om hur mycket jag betyder för dig.

Jag saknar att du leker med mitt hår, så som bara du kan.
Jag saknar att få se hur du skrattar åt dina egna skämt, som du gör varje gång.
Jag saknar att få höra hur du ler och fnissar varje gång jag ringer dig.
Ditt leende som varar förevigt i mitt minne.
Jag saknar dina mjuka läppar mot min panna när jag som minst anar det.
Men vet du vad jag saknar mest?
Att bara få ha dig i min närhet och höra dina underbara röst, så att jag ryser genom hela kroppen.
Och att bara få vara, din<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0