Var rädd om varandra!

http://prinzesslia.blogg.se/index.html

- Läs den här bloggen, vilken otroligt stark tjej!
Jag sitter här med tårar i ögonen.. Hon kämpade mot leukemi, och var så otroligt stark!
Jag önskar att jag hade hennes styrka! En otrolig tjej..
Leukemin vann kampen, men jag har aldrig sett en sån ung tjej vara så stark!
R.I.P Olivia



Nu ska jag läsa lite mer i Olivias blogg, sen lägga mig i sängen med Emil tror jag.
Jag satt och funderade.. Jag gnäller över mitt liv, jag bråkar om små saker och jag är sur..
Men livet är för kort för att bråka om små saker och vara sur på varandra..
Varför vara sur över små saker när man kan vara glad och lycklig?
Ta vara på tiden med varandra! Älska varandra - sina vänner och sin familj!
Det är viktigare än man tror! Och materiella saker är inte det viktigaste i livet,
utan det är familjen och vännerna<3

Var rädd om varandra!


Nu blir det sängen, godnatt<3



Kommentarer
Anonym

Tyvärr, sålde de idag..

2010-04-01 @ 23:06:25
URL: http://shopalicious.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0