you make me wanna smile

bandy på tvn.
jag är trött.
besviken på livet och det mesta annat, fan va allt känns rörigt.
vänner som sviker, ensamheten kryper närmare på.
tårarna kommer allt oftare, nästan varje dag.
jag saknar, jag vet inte vad nästa steg är åt för håll..
axlarna jag en gång fått gråta mot har lämnat mig för länge sen.
jag bara önskar att ni kunde lyssna, jag har inte gjort fel.
jag har bara gått min egen väg, jag har bara gjort det bästa för mig själv..
men jag ser inte ljuset, jag ser inte ljuset i livet..
älskar inte livet på det sätt jag en gång gjort, allting är bara tårar, hat och olycka.
det finns bara EN enda sak jag är säker på här i livet, det är att jag saknar..


en bild säger mer än tusen ord..föralltid!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0