Beställt...

...nya klääääder till sommaren :)




Rosa bikini, 49,50:-
Jumpsuit, 149:-
Bikini mönstrad
, 49,50:-


Jeansshorts
(boyfriend fit), 249:-
Blommigt linne
, 129:-
Grått linne, 149:-


Bh (röd o svart m. spets), 129:-
Bh (vit basic), 39:- (KALAS PRIIIIISSS!!!!!)
Bh (svart m. "glitterspänne"), tillfälligt slutsåld.
Men jag ska köpa den såfort den kommer in igen! :)

Kanske har glömt att lägga in något jag beställt, men ja tror inte de ;)

Vad har ni gjort idag då?

Jag skulle göra massor av saker idag
, men blev inte så ;)
Blev fika hos moster, tvätta och beställa lite kläder :)
Nu blir det sängen o kika på Wallander.
mysigt!

Imorgon ska jag upp till sjukhuset och tabort agrafferna i mitt knä, 20 agraffer=stygn..
Godnatt,
PUSS



Jag har världens vackraste lillasyster ♥♥♥
jag älskar dig av hela mitt hjärta!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0