Let's do it, let's do it, let's do it, let's do it.

....and do it, and do it.

I gotta feeling - The Black Eyed Peas


Hallåååå
!

Höhö, jag sitter och sjungeeeeeeeeeer ;)

Iallafall så, tidigare idag så skrev jag ett inlägg, men det försvann?!?!
Jag blev arg så jag bestämde mig för att INTE skriva nått nytt. haha :)
Men här sitter jag nu igen.. Beställde lite kläder på morgonen från bla. Laredoute :)
Ska snart klicka hem lite från HM nu också, bikini o jeansshorts blir det nog! ;)
Ingen brist på bikini direkt, men kan ju vara kul att ha lite nytt iallafall.. Haha!

Sitter just nu och lyssnar på musik :)
Ska kika på lite mer kläder snart, från just HM..
Hittat en väska också, frågan är bara - brun eller svart? haha

Ska rensa garderoben idag också var det tänkt, men haha!
jag ORKAR inte!!!
vi får se om det blir senare, men känner jag mig själv rätt så tar jag det någon annan dag..
haha :)

Nu ska jag prata lite med mamsen och sen hänga upp tvätten som precis blev klar :)
Sen slänga i en till maskin :)
Idag blir det hemmagjorda köttbullar och hemmagjord potatismos till middag - sjuuuukt gott! :)

Kanske skriver senare,
PUSS


Hur tror DU att Homer Simpson skulle se ut om han var "verklig"? ;)

Såhär kanske? ;


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0