PARTYYYY IKVÄLL!

ge mig sommar, och looooov!



hej alla underbara människor! :)
idag har det varit fullt upp..
imorse var jag upp till sjukhuset och tränade med världens bästa sjukgymnast Mattias :)
sen hem o duschade oså :)
slängde sedan på mig lite kläder, och började gå hem mot Emil.
var sjukt länge sedan han o jag träffades, vi som träffade typ varje dag förr ;P
iallafall så gick vi ner mot Jensas nästan direkt där vi mötte upp Evelina för att luncha tillsammans!
har inte träffat Evelina på typ två veckor, usch va jag har saknat henne
vi satt o pratade ganska länge om allt på himmel o jord, och om allt som hänt de senaste veckorna.
och det har hänt MASSOR! ;)
efter lunchen så kom Natalie och vi drog ner på krysset, in på guldfynd.
sen in på Intersport och sen in på Byoung :)
Sen sa jag hejdå till Evelina o Natalie (Emil hade dragit tidigare), och så gick ja och mötte upp mamsen :)

Vi var o kikade på bikini åt henne..
Sen drog vi vidare till Intersport (igen) och kikade lite på löparskor åt mig..
sen provade jag massor av olika skor.. hittade tillslut ett par jag gillade..
men min storlek fanns inte inne.. såå
Då drog vi ner på Team Sportia o där hade dom exakt samma sko och min storlek fanns!! :)
Så då köpte vi dom, ÄÄÄÄLSKA!
1395 spänn gick dom på, men behöver bra skor nu så att de inte blir nå krångel med mitt knä igen! :/

När vi åkte hem sen så åkte vi o handlade lite på Coop osådär :)
Nu har jag precis fixat mig, ikväll är det FEEEEST som ni ser i rubriken ;)
LAGFEST! :)


Ska dra på mig skorna osådär nu ja, sen drar jaaaa på fest :)
Ha det så bra!

PUSS♥




Nedanför här ser ni skon jag köpte,
underbara <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0