jobb imon

hej snyggingar!
jag sitter här hemma i soffan och hänger, är sjukt trött.
har fått i mig lite käk från Jensas nu, satt ruskigt fint de :)
nu har jag faktiskt ingen aning om vad jag ska hitta på?
nå tips?
jag har iallafall sjukt ont i mitt knä så blev ingen promenad idag, som jag hade tänkt..
det är lite segt, jag älskar att vara ute o gå. men visst, får väl lugna mig nu då efter operationen!

ja just de ja, jag har ju ändrat min bloggdesign lite också.
ser förjävligt ut, men jag orkar inte bry mig. ska fixa det sen.... nån dag! höhö
men det är skitsamma :)

imorgon är det måndag IGEN, veckorna går såå fort :)
men jag är ju ledig eftersom att jag inte har någon praktik längre.
ska iallafall jobba mellan 12-15 :) lite cash iaf :)

ikväll vill ja se hockey, men min tv vill inte fungera - eller rättare sagt,
den vill inte att kanal 6 ska funka..
jag blir såååå less!

Just nu sitter ja o kikar på Per Morberg när han lagar mat iallafall.
Så jääävla grym snubbe, haha!

nej nu ska jag kila, hitta på något att göra.
ha det så bra :)

puss♥




/rebeccX


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0