Lev i nuet - lev för dig själv & ingen annan ♥

hej sötnosar! :)

den här dagen har varit så jääävla bra!
började med att jag gick ut på våran gård och tränade på gräsmattan, var riktigt skönt :)
sen tog jag en promenad hem till Emil och pratade lite med honom o hämtade min cykel som jag lämnade där i fredags :)
sen har jag jobbat mellan 12-15 och till lunch fick det bli en omelett och mycket sallad, enkelt och gott :)
det har ju varit såå otroligt varmt idag, så jag har varit ute heeeela dagen! :)
när jag slutade jobbet så cyklade jag och pappa ut till stugan i Härsnäskrokarna :)
Micke var redan där och höll på bygga lite, så då hjälpte vi till :)
Sen hoppade jag i och badade lite o sen la jag mig o solade!
sååååå skönt! :)
Tog sedan cykel hem igen, o nu har jag nyss käkat tacopaj och nu sitter jag i soffan med mamma, Tommy och Lina och bara tar det lugnt. Jag är jätte trött..
Men som sagt, dagen har varit helt underbar!

Jag älskar solen, värmen, vattnet, ljudet av alla fåglar som sjunger, vinden som blåser i mitt hår och sen smeker mina bara solbrända ben. Jag älskar också att se min hund springa runt ute på gräsmattan, jag älskar att känna gräset under mina fötter och att bara vara den jag vill vara - mig själv!

Det är de här sakerna som gör mig så lycklig, jag fylls med energi och jag känner mig bara såå otroligt glad!
Småsmå saker som förgyller mina dagar.. Saker som inte går att förklara i ord, men jag mår bra och är lycklig att jag faktiskt får vara den jag är och vara frisk..
Mitt liv, mina beslut, mina drömmar - jag älskar att vara den jag vill vara.
Jag älskar att bara vara mig själv -  Rebecca!!
Ingen kan vara mig, bättre än jag själv.
Ingen är perfekt, ingen har ett perfekt liv, ingeningeningen!
Men jag gör det bästa av vardagen, jag gör det bästa av livet och det blir riktigt bra!
Jag, mina vänner, min familj och mina drömmar - det är ALLT jag behöver ♥

Som sagt, dagen har varit bäst!
Nu ska jag äta glass och bara njuta av livet♥
puss




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0