This is me, this is real

Hallåå snyggingar :)

Jag sitter här hemma i soffan, nyvaken o sjukt trött (som alltid typ).
Har precis käkat frukost - havregrynsgröt, 2 smörgåsar och juice :)
Gottgott! :)
Just nu håller jag på skriver ett träningsschema..
Ja eller skriver upp hur mycket jag har tränat förra veckan o den här veckan :)

Träningsschema
:
v.20
Måndag:
Rehabträning, 30 min.
Tisdag: Vila.
Onsdag: Rehabträning (intensiv), 1 timme 20 min. Promenad 6 timmar.
Torsdag: Promenad 4 timmar.
Fredag: Promenad 4 timmar.
Lördag: Vila.
Söndag: Promenad 3 timmar.

v.21
Måndag:
Promenad 2,5 timme.
Tisdag: (Promenad?).
Onsdag: Rehabträning!! (Promenad?).
Torsdag: (Promenad?).
Fredag: (Rehabträning!!).
Lördag: (Vila?).
Söndag: (Promenad?).

Det som är inom parenteser är dagarna som kommer nu i veckan.
Så då vet jag inte riktigt hur jag ska träna.. :)

Nu ska jag fixa lite oså där, senare ska jag till skolan :)
Men ha en gryyym dag :)
Puss




JAG ÄLSKAR TRÄNING!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0