Did you forget?

halloj!
var lagfest igår, skit god mat och underbart folk ju!
Ringo höll fint tal o han o Eva fick blommor av olika anledningar :)
Jag och Persson fick "ett skål" för att det är tackvare oss som vi har ett damlag i Sandviken nu :)
vi dansade som faaan och hade det gryyymt roligt ;) ramlade in mer och mer folk under kvällen :)
Halv 2 ungefär drog vi vidare hem till Stefan o Jenny för lite efterkepa..
Halv 6 imorse ramlade jag in hemma, kalas full och glad! ;)
Lådvinet hade jag tömt för länge sen och ja var bara jävligt glaaa :)
Slocknade såfort ja la huvudet på kudden och sen vaknade jag 4 timmar senare.
Trodde att jag var död typ och drog mig upp ur sängen för att halvt krypa ut till badrummet för att kunna gå på toa. höhö!

La mig i soffan och sedan kom Johanna och Flisan förbi, så då blev de en promenad med dom (invigt nya shoesen, aaaas nice!) :) hem och slänga sig på soffan igen, trodde att ja var mycket piggare (NO WAY!!).. Slocknade o sov i typ 2 timmar.. Sen åkte jag ut till mormors stuga och slängde mig på soffan o vilade..
Kikade på SM-finalerna i handboll där, grattis Sävehof - både damer och herrar. Historiskt!
Grillade fläskfilé och korv, sjukt gott var det kan ja lova! (hade inte ätit nånting på hela dagen - eller jo, ett halvt päron..)
Innan vi åkte hem så kikade jag på solnedgången nere vid sjön, tänk att det kan vara så vackert♥
Bryggan var ilagd och det var fortfarande ljust ute fast klockan var efter 21..
Sommaren börjar komma smygande och det gör mig glad..

*Minnena kommer upp till ytan och påminner mig - my sunshine*

Tänkte ta en promenad när jag kom hem till Sandviken igen..
Behövde rensa tankarna lite, men mitt knä sa ifrån.
Har ont sedan igår (blev LIIITE för mycket dans tror ja..)
Så jag slog mig ned framför datorn för att kika lite, och nu har jag suttit här nån timme..
Ska kika lite kläder på HMs hemsida nu, sen blir det tv/bok och sängen..

Godnatt och sov så gott alla därute.
Jag kanske skriver imorgon, beror lite på vad som händer imorgon..


*This is where we have to stand. Did you regret, ever holding my hand? Please don't forget.. Did you regret, ever standing by my side? Did you forget, what we were feeling inside? Now I'm left to forget about us..♥*



DENNA VECKA HAR JAG:

LYSSNAT : Scars - Papa Roach

HATAT: alla lögner (och mitt knä vissa stunder)..

GILLAT: träningen, dig med stort D och lagfesten!!!!

DRUCKIT: vin, läsk o mjölk!

FIKAT PÅ: hanséns

LÄST:
Fyrvaktaren skriven av Camilla Läckberg

VILJAT HA: Sommarlov och dig vid min sida..

SAKNAT: handbollen, som jag saknar varje minut och sekund på dygnets alla timmar..

VARIT BESATT AV: facebook

TIPSAR JAG OM: lev livet!!! man lever bara EN ENDASTE JÄVLA GÅNG!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0