välkommen efterlängtade sol♥

sooolen har kommit, den var här igår också..

hela gårdagen stod jag ute i solen i stugan och målade :)
jag, viktor, maria, alicia, pappa, micke och lena!

det var underbart! jag mådde så otroligt bra..
efter det så var jag ut till högbo och gick en sväng, pratade lite..
njöt av fågelkvittret och var bara glad.. ♥


stugan

idag
har jag beslutsånget - promenad eller steka i solen?
lutar åt en promenad :)
i eftermiddag ska jag med mamma till IKEA och sen ska jag REHABträna, har vilat hela helgen nu så :)

sommaren verkar ha kommit för att stanna och det är jag glad över :)
livet är som man gör det och man kan bara leva för sig själv och ingen annan :)

jag behöver förändring - då är det dags för några sådana då?! :)
jag längtar till midsommar, då får jag börja springa.
känna vinden i håret, svettas och blåsa all skit ur kroppen - jag längtar som aldrig förr♥

man kan inte bara ha bra dagar, det kommer dåliga också..
hello, this is me - the real ME


Du vill alltid ha det du inte kan få, det du själv ställt till med.
Du vill ha det du har förlorat.
Men mig får du inte tillbaks!

xoxo
,
rebecca


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0