We talk and talk until there's nothin' left to say

heeeeeej :)

sitter och lyssnar på gammal sommar musik - gryyyyymt ;)
hejhej monica, hej på dig monica. hej monica, hej på dig monica.

iallafall så har jag Oprah på i bakgrunden på tvn :)
Michael Bublé är med där, han är snyyyyyygg!
så nu var jag tvungen att kolla på de istället ;) haha

iallafall så har jag precis slutat jobbet :)
skööönt!

jag ska åka o handla med mamma o Tommy nu, sen blir det nog promenad lite senare idag igen :)
har varit ute och gått i flera timmar i två dagar i rad nu, ska försöka hålla i det nu :)
så är de!

undra vad som händer ikväll?
nå tips?

nu ska jag iallafall byta om, sen iväg o handla! :)

Har ni nå tips på bra sommarlåtar? KOMMENTERA!


ha en underbar helg, puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0