yeeeeeeaaH'



I brevlådan i morse låg min jumpsuit och min klänning, de har kommit!
skit snygga :)

nu är det en nöjd rebecca som sitter här :)
idag har jag i princip inte gjort någonting.
varit hemma o tagit det lugnt, jag fryyyyser så otroligt mycket.
så jag har bara legat under en filt hela dagen..

När mamma slutade jobba 13.30 så följde jag med henne till Rusta och Dollar.
jag köpte ett väggord på Dollar - "Fånga dagen"
mamma köpte massa andra saker hon också :)

Ikväll så ska jag, mamma o lillasyster åka in en sväng till Köpis
och shoppa lite! hur nice som helst, fast blir bara en kort sväng :)

blir inge promenad idag tror jag, ja fryser för mycket..
nu ska jag iallafall kila :)
ha en grym kväll, puss

summerfeeling♥♥

- Jag vill gadda mig igen.. helst NU


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0