You're the one thing that I'm missing here

hallåååå!

..idag
så har jag soooovit till typ 12, det är sjukt olikt mig! händer typ aldrig, jag brukar gå upp typ 9..
men iallafall så när jag vaknade så drog jag bara på mig bikinin o jeansshortsen och åkte ut till Bovik med mamma o Tommy för lite sol :)
vi blev kvar där till typ 16, sen åkte vi hem och hämtade Sigge (vår hund) o lite grejer för att sedan åka tillbaka till Bovik och grilla :)
blev hur gott som helst, mums!

nu sitter jag här i soffan, är jätte trött så blir nog sängen snart :)
ska slå upp ett glas med kall cola, chips o dipp till filmen jag tänkte kika på.
myskväll ala rebecca

hoppas ni har haft en grym kväll!
för min har varit precis som jag velat ha den, lugn

godnatt, puss♥


I could have saved so much time for us
Had I seen the way to get to where I am today
You waited on me for so long
So now listen to me say


I'd rather be with you
Say you want the same thing too
Say you feel the way I do


♥♥♥♥♥♥♥♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0