All night long

Kvällen slutade INTE riktigt som jag tänkt mig!

Började kvällen med käk med familjen :)
Kyckling och ris, äckligt gott! ;)
Sen skjutsade jag Frida till Agri och Lina o jag drog till hemmakväll för att köpa massa godis!
Sen skjutsade jag Lina till Natta :)

Jag drog vidare hem till bästa Sara♥ för idol-/fredagsmys :)
Mycket bra!
Usch va jag tycker om min Sara♥ ;)

Vid midnatt bestämde jag mig för att åka hem, men påvägen hem såg jag Emil, Joacim, Madde, Rönnlund och Sofia.
Så jag stannade med dom och följde med ner på åttan ett slag :)
Sjukt tråkigt folk!

Blev donken ist, och en jävla massa garv :)
Skjutsade hem Emil och Kristian sen.

Nu blir det sängen och soooova!
Skola imorgon, öppet hus mellan 11-14. bläää
KOM DIT!

Godnatt!
Pusspuss
rr

jag lever här och nu IDAG!
du är inte ensam här på jorden.
jag finns här och jag tänker inte ta massa skit längre.
jag har gått igenom det en gång förut, och det är inte värt det.
så lägg ner, för jag tänker inte tycka synd om någon.
jag är mig själv, lever för mig själv och kommer att fortsätta så!


Kommentarer
sara

Tack för en mysig kväll bästa Du <3

2010-11-13 @ 09:04:47
Rebecca

<3

2010-11-13 @ 15:49:19
URL: http://rutigarooth.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0