D som i Du

jag har verkligen ingenting att skriva.
jag tänker på dig, okej?
nej det är inte fel, och nej jag saknar inte oss.
jag saknar dig.
jag fick liksom inget riktigt avslut..
smsen, meddelandena du pratade in på min telefonsvarare, bilderna.
allt finns kvar, och det får mig att skratta varje gång. för du får mig att le!
jag skrattar bara jag tänker på alla roliga saker du sagt till mig.
jag behöver dig - MIN VÄN!


Man lever för SIG SJÄLV, man gör allt för SIG SJÄLV.
Man kan inte leva för någon annan, det är omöjligt!
Det spelar ingen roll i vilken situation man är i, så kan man bara leva för sig själv.
För ingen annan kommer att göra det åt en. Och livet går vidare, här och nu!
Det finns inga repriser, titta framåt och se vem som har gjort den till den du är idag! DU SJÄLV!!!
Dina misstag stärker dig, och dina snedsteg likaså.

TÄNK FRAMÅT!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0