Det ligger något vackert i att ingen vet..

bandyn var riktigt trevlig! tack pappi
nu ligger jag och linis i soffan och chillar med julmust o riskakor - galet gott!
dessutom läser vi bloggar och skrattar, att folk inte inser :)
tråkigt nog - för dom! hahahahaha!

nej nu blir det mer chill med lina!
imorgon ska jag in till gävle sjukhus.

godnatt!
pusspuss
rr

ooooh
STOR, riktigt STOR på alla sätt och vis. haha!
STOR tjej med stora ord, jag blir riktigt rädd för dig.
du kommer märka! trust me..
eftersom du ignorerar alla tecken du får av människor runt omkring.
så spela på, om du tror att du vinner på det.
varsågod! spelet är ditt - tror du :)



Kommentarer
Anonym

Låt henne tro på allt han säger. Det är hon som kommer bli själv i slutet. Ingen idé att tycka synd om henne. Och jag förstår faktiskt inte varför du försöker varna henne fortfarande. Hon är jävligt bestämd.. Men lika barn leka bäst, så om dom håller ihop är dom väl likadana då =)

2010-11-05 @ 10:33:15
URL: http://yhennifer.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0