Du missar allt när du går med huvudet nerböjt

riktigt gammal bild


Handboll är roligt!

Riktigt jävla roligt!
Knät känns okej, vilket är jävligt bra!
Jag är glad - som faan!
Omöjligt att det kan sämre nu!!

Imorgon är det praktik hela dagen.
Lördag är det öppet hus i plugget halva dagen.
Söndag är det match mot Barken i Smedjebacken

Taggad helg! Jag är trött som ett as, men vem fan bryr sig? :)
Jag är alltid trött så.

Nu ska jag gå och lägga mig i sängen.
Godnatt folket!
Pusspuss
rr

jag önskar att du såg vissa saker på samma sätt som jag gör.
jag önskar att du bara kunde stanna upp för en sekund och bara finnas - leva i nuet!
jag önskar att du bara kunde minnas, för det var så vacker


Kommentarer
Sara

jaså, ja förmodligen åker vi den 4-5 december :D

2010-11-12 @ 09:06:38
URL: http://blondstar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0