go for it!

trött tjej!
vill bara sova

men nej, nu har jag precis käkat frukost.
nu tänkte jag klä på mig och chilla lite innan jag ska åka till plugget och göra prov, blä!

senare idag blir det träning, men ingen löpning idag för känner av knät lite idag.
sprang ju måndags, igår på gymmet och massor på träningen.
så idag blir det bara styrka :)
jag har lite träningsvärk i magen idag, så jävla skönt.
jag har ju en gång haft små "rutor" på magen, men det var LÄNGE SEN!
ska se om dom dyker upp någon gång igen ;)

träning är så fruktansvärt skönt. :)
bara man kommer igång!
och jag älskar gymmet jag tränar på!
fräsch och bra folk! helt annat än det där äckliga badhuset! :)

nej, men nu ska jag gör mig i ordning och sen sticka till plugget.
ha en fin dag!
pusspuss
rr


jag, erik och frida♥


Kommentarer
Hanna

Haha, gud vad kul vi hade där :)

2010-11-23 @ 21:54:45
Rebecca

hihi ja! :D

2010-11-23 @ 22:36:00
URL: http://rutigarooth.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0