gym1

gympasset på förmiddagen med sara o catrine var gaaalet skönt! :)
kör väl imorgon igen tror jag ;)

skulle vilja pumpa "sönder" kroppen ordentligt..
men det kommer, vill ju inte göra mig illa direkt ;)
har sprungit idag iallafall, ska försöka pressa mig själv så jag orkar mer och mer.
sprang 7 min längre idag än igår :)
så galet skönt.
iPoden i öronen och så är det bara att springa!
sen körde jag rygg och mage :)

nu sitter jag i skolan och är uttråkad..
svenska B suger, behöver jag säga mer?

vill ha kääääk!
får se hur vi löser de ;)

men ha en bra dag!
pusspuss
rr


bästa finaste sara, så glad att jag har dig i mitt liv!!♥



Kommentarer
sara

Gullig du är Rebecca ! Bästa du <3

2010-11-16 @ 17:37:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0