Jobbintervju


tjena mors!

 

åkte på däng av forsbacka igår..
men för att leda div. 3 så var dom fan inte bra..
men aja tyckte vi gjorde en någorlunda bra match iallafall :)

nu sitter jag här i plugget, precis fått reda på att jag blev godkänd på mitt samhällskunskap prov, det trodde jag inte eftersom att jag pluggade fruktansvärt dåligt.
men jag nöjd med godkänt.
nu jobbar vi lita med andra saker, ganska roligt det här trots allt. tycker om att jobba själv!
skööönt! inte massa tjat ;)

nu slutar jag för dagen om 15 min, lite skönt!
då ska jag fixa med lite affischer till öppethus på lördag ;) vi ska ju sälja lite mössor då ;)
sen ska jag skriva ut mitt CV, för jag ska ju nämligen iväg på jobbintervju idag.
tok jävla skit nervös! ;)

vi får väl se hur det går sen! :D
ha en bra dag hörrni!
pusspuss
rr


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0