Keep up the good work

tjena!
jag har inte kunnat skriva här eftersom att min dator och mammas dator har varit trasiga..
men nu är det fixat! :)

just nu sitter jag i soffan och hänger. trött!
gick upp tidigt imorse för att jag skulle till min sjukgymnast Mattias, och han skulle kolla på mitt knä.
eftersom att jag gjorde illa det lite klumpigt för lite över en vecka sedan. men allt såg lugnt ut :)
när jag kom hem så var Emma & Alvin på besök, trevligt! Alvin är såååå söt!

blev en tripp på stan på eftermiddagen med mammi, och sen har jag bara fixat lunch och hämtat lilla syster.
och nu sitter jag här. skönt!
är trött!
kollar på OTH med lillasyster :) grym serie!

men nu ska jag fortsätta kolla!
höstlov är underbart och imorgon sticker vi till uppsala för lite shopping!
ha det fint!
pusspuss
rr


jag skulle behöva fylla i min tatuering också..
dessutom vill jag göra en ny tatuering - men då blir min pappa inte glad ;) han hatar tatueringar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0