Loppis

Tjena!

Idag
har jag jobbat som fan i skolan :)
Vi har fixat med vårt UF företag (PiXie UF) till på lördag när det är öppet hus :)
Jäkla massa o fixa, men det blev bra. Tillslut!

Efter det så hämtade jag systeryster på skolan och sen drog vi hem till Saris för att hämta min grejer som har varit där sen i lördags ;)
Sen drog vi och käkade jag och syster Frida - american pizza! Mums!

Och sen skulle vi iväg och hämta mammi från jobbet.
Lämnade Frida på stan och jag o mamma åkte o panta en jäääävla massa tomflaskor.
Pantade för typ 400 spänn ;) Haha! :)
Efter det så drog vi till en loppis här i stan och kollade lite.
Jag hittade en svart kavaj för 35:- och en stickad tjocktröja för 25:- :)
Snacka om fynd! Mycke bra!

Nu sitter jag i soffan och är laaaat :)
Och det tänker jag vara tills träningen börjar vid 21 ;)

Hoppas ni får en fin kväll!
För det tänkte jag :)
Nu ska jag hämta Frida!
Pusspuss
rr

Hoppas du haft en underbar födelsedag "Nina"♥


Kommentarer
Cissi

gillar din header :)

2010-11-11 @ 18:43:06
URL: http://cviklund.blogg.se/
Studiobootleg

Trevlig blogg!



Titta in hos mig för att höra den allra senaste musiken och ta del av våra Spotify-listor, tex en väldigt uppskattad partylista lagom till helgen!c

2010-11-11 @ 18:54:33
URL: http://studiobootleg.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0