Man lever bara en gång



hade en fantastiskt mysig kväll med sara igår!
tycker så otroligt mycket om henne. grym vän!

nu har jag precis kommit hem från just sara :)
jag sitter i soffan och är trött.
lyssnar på musik på spotify och bara myser lite vid tanken att det är match idag, tihi :)
ska snart gå och packa matchväskan, o fixa lite.
är lite seg i huvudet idag, blev massa vin igår.
men det skiter man väl i :)

hoppas att ni får en grym dag idag, för det tänkte jag ;)
pusspuss
rr

jag vill så otroligt gärna åka till
USA, ni ser ju bilden högst upp.
sandstränder, snygga killar som surfar. gaaah!
jag har en dröm, och en tanke på hur jag ska göra för att få komma dit.

ingenting är omöjligt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0