Min vän

Allt det du sa var det bara en lögn?
Var jag bara något tidsfördriv för att du skulle må bättre?
Vad var det som hände? Det startade utan att jag märkte det, och avslutades lika snabbt.
Men någonstans där emellan blev jag fast.

Vad hände? Varför hände det?
Men nu när ditt liv är så otroligt mycket bättre så är jag bara bortglömd - I'm no one.
Tråkigt att det slutade som det gjorde, och att det ens fanns ett slut.
Men du kanske tänker på mig ibland ändå, som du sa.. Kanske..
Men jag saknar dig, du gör mig glad - min vän



♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Grattis på födelsedagen bästabästa Anne Floberg!
Hoppas du får en helt underbar dag!
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


Kommentarer
FATMA I underhållning

Vad tycker du om trailern till filmen And Soon The Darkness? :)



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0