Minus grader i S-viken

tjenixen!
hoppas allt är bra med er :)

jag har nyss tryckt i mig massa mat, gaaah va hungrig jag var!
men nu är jag mätt, haha :)
alltid gott med mat! :D jag är matvrak! haha
men det är bra de!

så, vad har hänt idag?
ingenting vettigt eftersom jag varit ledig och varit trött..
jag är för lat när jag är ledig! haha

var till mormor en sväng iallafall.
sen till skolan och gjorde ett prov, jävlar va det gick åt helvete..
lite less på plugget nu va..
sen drog jag o mammi♥ och köpte lite garn till min halsduk som vi håller på stickar :)
gjorde ju klar en förra veckan också, så fin sååå! :)
den är melerad - svart, vit, grå
men den jag håller på med nu är lila, kommer bli grym :)
kanske lägger ut bilder sen!

imorgon är det plugget som gäller, lite otaggad. men visst.
börjar runt lunch så!
sen på kvällen är det träningsmatch, GILLLAAAA!

nu ska jag iallafall lägga mig i soffan och kolla på tv med mammi♥!
ha en bra kväll & glöm inte pensionärsjävlar ikväll kl 22 på kanal 5!
pusspuss
rr


glöm för tusan inte våra snygga mössor, kööööööp! endast 99:-


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0