Plus grader i S-viken

godmorgon!
känner mig som en zombie idag..
men är väl bara att rycka upp sig och bli pigg!
somnade i soffan igår, typ mitt i pensionärsjävlar. haha
hopplöst!
får kolla det senare.
tog mig iallafall in till sängen sen, och somnade skööööönt om!

sen så tycker jag verkligen att det känns som om att det har legat någon brevid mig hela natten.
så jävla obehagligt.. fast jag har sovit fruktansvärt bra ändå, konstigt!

aja, nog om det :)
nu sitter jag och kollar på vakna med the voice :)
vissa mornar tycker jag att de är bra, andra tycker jag bara att josefine är fruktansvärt jobbig!!

nu ska jag försöka vila lite innan jag ska skjutsa frida och henki till plugget!
ikväll är det träningsmatch, älskar det!
ha en fin dag!
pusspuss
rr


Kopparcupen i Falun - 2008, jag spelade tillsammans med grabbarna då :)


Kommentarer
´malin

Om dig? hon hade typ fått hur många kommentarer som helst på bloggen och alla var inte från dig :) Har inte snackat skit om dig, sagt att vi är vänner men att jag inte sett dig på länge.. är det att snacka skit? Jag har inte snackat skit om Linn sen vi blev vänner, eller har jag? ;SS

2010-11-09 @ 11:18:02
URL: http://malinsundbeerg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0