Shopping i Uppsala

hej och hallå!
nu har vi precis kommit hem :)
vi virrade bort oss lite påväg till Uppsala, eftersom vi skulle till en outlet som ligger utanför Uppsala och kartan stämde inte. men vi hittade dit, tillslut!
nu är vi iallafall hemma och vi är riktigt nöjda med våra inköp ;) usch va vi shoppar mycket! haha!
jag köpte en skinnjacka (till våren), en bh, två små tavlor med fina meningar på, en transparent svart blus och lite små saker :) jag är nöjd!
sprang in på köpis när vi var påväg hem också, blev väldigt sen lunch eller en tidig middag :)
och så var jag in på hm för o köpa en mascara.

nu sitter jag i soffan och tar det lugnt, trött!
ska strax skjutsa linis till forsbacka för att hon ska träna och sen ska jag ner till hammar för att kolla på träningen där. jag är tröttttttt!

men jag har iallafall haft en fruktansvärt mysig dag med min mamma, moster och mina två systrar Lina & Frida♥♥♥

hoppas ni får en bra kväll! när jag kommer hem från träningen blir det ett glas vin för mig.
myyyyys!
pusspuss
rr


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0