tjalalala

tjenis!

blev 2 timmar sen igår när vi skulle hem.
började snöa och härja nere i Ullared..
blev käk på vägen hem iallafall - fläskytterfilé, potatisgratäng och pepparsås!
förjävligt gott!
sen kollade vi på en massa filmer i bussen..
försökte sova och lyckades TILLSLUT!

har iallafall shoppat en jäkla massa och är nöjd :)
lite små saker till som jag hade velat haft, men vafan.
kommer fler gånger :)
kom hem med 5 stoooora jävla kassar iallafall :)
bla. julklappar och kläder till mig!
hihi, billigt o bra!
träffade på Ola-Conny och Morgan också, riktigt coolt. eller så inte.. haha
men vi fick ju en bonus av våra lärare om vi knäppte kort tillsammans med dem ;)

De här har jag köpt (kommer jag ihåg att ja köpt):

2 linnen, mörkgrått och militärgrönt
2 hoods, en svart o en vit (galet snygga!)
1 typ fleece/lurvig hood, svart
strumpor åt syster F
2 disney chokladkalendrar åt mig o sis F, haha! jag är nästan för stor, ja vet ;)
4 bhar, två svarta o två vit. en av var färg till sis/mig
2 par tjocka mysstrumpor, svarta och svart/grön/vit/röd randiga
1 påslakanset, svart och vit mönstrat
1 underlakan, svart
1 badlakan, brunt
1 tok mysig filt, grå
1 ögonskugga, brun
2 flaskor torrschampo
1 skål som det står "smått och gott" på
juklappar åt avve, vera o linis
okej, det är hur mycket som helst mer men jag orkar inte skriva mer nu. haha

kan iallafall säga att jag inte får plats i min garderob....
men nej, nu ska jag invänta maten.
är hungrig!
sen ikväll blir det ett glas vin, det är ju ändå lördag ;)
pusspuss
rr

lägger ut en bildbomb från de här dagarna alldeles strax!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0