träning är B-Ä-S-T

träningen var galet rolig idag! :) tjejerna är bäst och "smågrabbarna" lika så! :D
mitt knä känns riktigt bra, men jag är ju sjukt rädd. alla vridningar och sånt.
men jag är ju inte med och kör några snabbavändningar än.
och när jag tittar när andra gör det så vill jag bara gråta.
haha det är så jääävla obehagligt att se.
bara för att det var precis så jag gjorde illa mig typ.
blä!
men snart är jag tillbaka, hoppas jag! hihi

nu har jag iallafall precis duschat, och har ett sötsug som heter duga.
men NEJ, jag ska inte äta nån sockerbomb. N-Y-T-T-I-G ska jag va! lite iallafall? ;)
jag ska skriva lite på min inköpslista till Ullared nu och sen SOVA! :)

imorgon väntar (som jag skrev sist) nationellt prov i Svenska B mellan kl. 9-14.
lite less på det men, visst.

men nej, nu ska jag skriva lite.
godnatt!
pusspuss
rr


ge mig sommar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0