Vilken härlig dag


klockren bild på mig, höhö
godkväll folket!


idag börjar jag praktiken kl. 9 :)
skönt att börja tidigt! slutade kl. 16 :)
fick för mig att att göra något "impulsartat" så jag åkte och tog 2 hål till i öronen :)
vill göra fler, men det får vänta

sen var jag en sväng till mormor o sen iväg o handla :)
hem o bytte om sen en tur till gymmet med bästa sara :)
jobbigt, men fan va skoj! så blir en sväng imorgon också :)
ÄNTLIGEN ett fräscht gym! badhuset kan slänga sig i väggen!

nu ska jag kika lite på tv o ta det lugnt, är trött! :)
hoppas ni haft en fin dag, och en fin kväll!
för de har jag haft och kommer ha en bra kväll :)
pusspuss
rr


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0