Konstigt humör


tjena!
nyss kommit hem från träningen..
sämsta träningen NÅGONSIN!
jag var på kasst humör och var noll taggad på träning.
och det var bara massa lek och sånt skit.
inge seriöst alls! hatar sånna träningar!

menmen!
kom hem och ställde in bilen i garaget o sen gick ja in o satt på mig täckbyxor och dunjacka :)
sen ut och skottade! måste säga att det var jääääättte skönt :) befriande!
kallt och blåsigt, men det var skönt när jag hade massa varma kläder på mig och skottade som fan!
det var helt underbart! obeskrivligt skönt.

nog om de :)
nu sitter jag i soffan och chillar.
trött som fan! är på så jävla konstigt humör.
trött, arg, förbannad, sur, ledsen..
menmen!
blir bartenderskolan nu, sen sova eller nått.

pusspuss
rr


I see you höhö


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0