Man får lära sig den hårda vägen..



Kvällen
var fruktansvärt trevlig. Ni anar inte!
Förutom den där snubben som förföljer mig, hjälp.
Blir förföljd på krogen/stan, smsar, mailar.
Ska aldrig mer finnas på hitta.se.

Nog om det.
Tre liter vin är slut (illa), trevligt sällskap.
Lillpuben och åttan, fruktansvärt mycket folk ute igår.
Men sjukt trevligt folk!
Onyktert.
På natten blev jag hämtad av BÄSTA Sara och så åkte vi till Donken Driven, och köpte käk.
Sen åkte vi hem! Jag sov hos Saris

Idag
har jag varit hem till Emma, så hon är fått klippt mig.
Så nu är jag nyklippt!
Eller ja, har bara toppat håret så :)
Kommer ev. lite färg förändringar snart :)
Är uuuuttråkad på mitt hår :)

Men aja, ikväll blir det nog lugnt.. Kanske..
Höhö! Jag vet inte :)
Men nu ska jag iallafall chilla i soffan!
Ha det fint!
Pusspuss
rr

Sååååå många känslor, Du gör mig glad!
Det vet Du.


jag önskar att Du var här, nu!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0