Allt du ser är det du själv byggt upp och skapat till ditt eget liv.

Allt du ser är det du själv byggt upp och skapat till ditt eget liv.

Godmorgon folket!
Idag är jag fan bakis like hell!
Men den smällen får man ta ;)

Var ju gryyyymt trevligt igår!
Livet är rätt bra alltså :)
Träffade underbara människor också, gamla vänner och sånt mysigt.
Men tjena va onykter jag va. Haha!
Jag får ju ta smällen från 2 dagar nu..
Menmen

Nu ska jag klä på mig, fixa mig lite och sen drar jag iväg till samlingen med brudarna♥
Nås IF - Sandvikens HK
Jag vet knappt vart Nås ligger, haha!
Mockfjärd stod med på kartan när jag kollade iallafall, och det vet jag vart det ligger.
Haha!

Men som sagt, nu ska jag klä på mig! Samling om lite mer än en timme.
Ha en grymt fin dag!
Pusspuss
rr


tjeeeena fjortisbild! fast jag var ju brun så det var ju fint iallafall ;) haha!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0