För världen är du bara någon, men för någon är du hela världen

Hej vackraste ni!
Hoppas allt är fint..

De senaste dagarna har jag bara varit fruktansvärt trött, helt otroligt trött..
Och det är likadant även idag. Trött!
Evelina tjatar om utgång, och jag är ju partypingla och huvudet skriker JAAAA men kroppen NEEEEEJ!
Så idag får jag tyvärr stå över, trots att jag meeeer än gärna skulle vilja hänga med ut på några glas och dra några dance moves på the dancefloor på Red Club så får jag skippa det today.. :/
Men det är inte hela världen, jag ska ju ut och fira bästa Kristian imorgon på Lobby :)
Kristian har 20-års fest och har hyrt Lobby så :) Ska bli riktigt skoj!
Vad händer för er då? Krogen eller en mysig hemmakväll?

Just precis NU fick jag iallafall ett telefonsamtal av Zander så nu ska jag åka och lämna hans laddare till honom :)
Sen ska jag hem och tända ljus, slänga mig under täcket och kika på Andra Avenyn :)

Hoppas iallafall att ni får en helt fantastisk kväll med nära och kära!
Pusspuss

Det vackraste jag vet.. Mina små systrar♥
Storebror Ramzi, du ska veta att jag saknar dig varje dag!
Måste du bo så långt bort?♥


Kommentarer
frida

JAG ÄLSKAR DIG ! ♥♥♥♥♥♥

2010-10-09 @ 12:34:58
URL: http://karinfridarooth.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0