Halsfluss



Hej!

Mådde ju riktigt skit hela dagen igår.. Feber, frös (fast jag hade dunjacka på mig INOMHUS!) och hade fruktansvärt ont i halsen.. :/
Ringde till HC för att jag ville träffa läkare för i få halsen kollade, fick tid kl.16..
Åkte dit och fick reda på att jag hade halsfluss igen.. Dåligt less!
Så nu käkar jag Kåvepenin (penicillin).. Har så ont så jag har bara kunnat äta en halv yoghurt (+ 2 piggelin) de senaste typ 40 timmarna..
Men nu ska jag försöka fixa lite frukost och TVINGA i mig fast det gör ont.. :/

Hoppas allt är bra med er iallafall :)
Blir filmmys hela helgen för min del, alltså bara lugnt.
Riktigt mysigt med bästaste pojken♥

Men nu ska jag fixa frukost, hörs sen :)
Pusspuss♥


*You make me feel good♥*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0