Happy day!

Idag är nog en bra dag tror jag..
Det känns så i kroppen iallafall - om man inte tänker på knät...
Känner mig glad. Finns vissa människor som bara gör mig GLAD helt enkelt :)
Och det är tur de! Sista veckan före lovet är det också, det gör mig också GLAD :)
Jag vill åka till Halmstad

Igår träffade jag en mycket trevlig person, igen.. Efter ett par månader som vi typ inte haft någon kontakt med varandra alls. Kul att prata av sig lite och bara umgås :)
Och idag är det en bra dag. En helt vanlig tisdag, men ändå en bra dag :)
Skulle kunna tjata om det miljoner gånger till, men nja..

Jag har faktiskt ingenting vettigt att skriva idag.
Trött tjej som vanligt. Men ska upp ur sängen nu, så jag hinner fixa mig och hämta bilen innan plugget.
Hoppas ni får en bra dag, för det tänkte jag ha :)
Tjingeling!

Förresten, jag har beställt hem nå nya grejer till min kamera idag (ja jag hittade ju min försvunna kamera som jag fick av Samuel, julen 2008 :)). Hoppas grejerna kommer snart och att det passar ;)

Pusspuss
rr

älska
Den här bilden har jag knäppt med kameran iallafall :)
Nyårsafton hemma hos "farmor och farfar" tror jag att de va :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0