I'll find my way, through night and day


Godmorgon!
Jag är rätt säker på att Sandviken är världens tråkigaste stad - lätt!
Menmen...
Igår blev det filmen JUNO, chips, dipp, läsk, tända ljus, duntäcke och filten i min ensamhet! ;)
Måste säga att det var fruktansvärt skönt, och jag somnade rätt fort också.
Galet skönt! :)

Knät känns rätt bra idag, förutom svullnaden som aldrig går ner. Hopplöst!
Idag har iallafall mitt lag seriepremiär, så jag ska väl sitta där på bänken och peppa brudarna♥♥
Jag vill också lira ju, men jag är faktiskt lite rädd måste jag säga.. Kanske inte så konstigt när man gjort illa knät.. uschauscha!

Vad händer för er idag då?
Ingenting skoj? ;)
Aja, nu ska jag iallafall kolla om det är nå bra på TVn annars blir det nog Andra Avve säsong 2 ;)
Pusspuss
rr

jag saknar Alanya♥
Vilket kanske syns med bilden högst upp i inlägget


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0