I'm back

Godkväll!

Ja jag är fortfarande vaken, trött men vägrar sova ÄN!
Ligger och tänker, kikar lite på Andra Avve och bara fredagsmyser för mig själv.
Men usch va mörkrädd jag är, i mitt eget rum. Haha!

Hatar att vara ensam, men behöver få vara ensam.
Idag är det en sån där jobbig dag, hjärtat gör ont utan anledning.
Tårarna kommer lättare än någonsin, ensamheten smyger sig på och det förflutna lika så.
Så dumma beslut man tar ibland, och ibland är man fruktansvärt klok.

Nej usch va mycket som snurrar i skallen på lilla mig nu :/
Kanske är bäst att gå och skala en morot (är fruuuuuktansvärt sugen på de! haha)
och kika på Andra Avve tills man somnar..

Hoppas iallafall att ni har haft en bra kväll hittills och får en fortsatt bra natt :)
Godnatt alla därute!
Pusspuss

You'll never walk alone!





du äter upp mig inifrån, jag kväääävs


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0