My scars remind me that my past is real...



Godmorgon :)
Gårdagen bjöd på en massa skoj! Handbollsmatch♥, en tråkig fotbollsmatch och att få träffa massa trevligt folk :)
Vissa dagar är helt enkelt bättre än andra :)
Dessutom kom jag precis på att jag inte har visat bilderna från helgen, men jag är inte nöjd med någon av dem såå jag har lite beslutångest om jag ens ska bjuda på nån av dem :) Man ser ju ut som jag vet inte vad när man är full o glad :) Men jag kanske bjuder på några i ett senare inlägg :)

Jag har fått fruktansvärt många fler läsare i min blogg och jag har faktiskt ingen som helst aning om varför det har gått upp så otroligt mycket? Det är bara skiiit kul! Men är lite nyfiken på vad det är som hänt ;)

Iallafall så är jag väldigt trött idag, som vanligt kanske. Men det är väl för att jag ALLTID gör massa saker och stressar runt och alltid somnar sent. Sen går jag upp tidigt på morgonen trots att jag har sovmorgon för att jag skjutsar mamma till jobbet o syrran till plugget bara för att jag ska få ha bilen till skolan - självförvållat alltså!
Måste kanske skärpa mig med sömnen, för kroppen orkar inte riktigt nu.. Jaja..

I helgen ska jag på Worldcup i Bandy som kommer att spelas här hemma i min stad :)
Så det kommer nog att krylla av folk i min lilla stad från och med i dag, tills söndag :)
Men roligt med lite nytt folk, snyggingarrrrrr vart är ni? ;)
Ska iallafall bli kul eftersom att Bandy är sjukt kul att kolla på - kom igen nu SAIK!
Vi kanske ses där? Nån som ska dit? ;)


Men nu ska jag iallafall fixa frukost, kolla Andra Avve och ta det fruuuuuktansvärt lugnt!
Börjar ju 10.40 idag :) Happy girl!
Ha det fint mina vänner.
Pusspuss


(Höhö, jag läste nyss ett roligt blogginlägg.. Tips till människan som skrev de? Vill du veta mer om personen du skriver om? I've got it! HE IS A STALKER!! And he can't live without me..)


Kommentarer
luffi

jo den var bara bra!! och denna börjar med sol! så bra idag me jue!! heeh

2010-10-13 @ 11:35:16
URL: http://www.luffi.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0