Sandviken har fått besök..

Hej alla fina bloggläsare! :)

Schools out for su.... TODAY! Fast jag önskar att jag kunde säga "summer" :)
Iallafall så hämtade jag mammi efter skolan och så åkte vi till mormor o hälsade på en sväng :)
Mormor ska börja sticka sockor åt mig *lyyyycka!*, så jag kommer vara varm om fötterna i vinter ;)

Mammi och jag var till ICA Maxi sen också, skulle kika på garn till ännu en halsduk som jag tänkte sticka ;)
Kommer vara rik på tubhalsdukar innan den här vintern är slut, men satan va kul d är o sticka :)
ICA Maxi KRYLLADE verkligen av gaaaalet snygga bandygrabbar!! Eftersom Worldcup drar igång här hemma i Sandviken imorgon så kom ju alla lag igår eller idag :) Och det är ju massa från olika länder :)
Jag är i himmelriket ;)  NI SKULLE HA VARIT HÄR ;) Eller nej, jag vill ha dom för mig själv - haha ;)
Men det är väl enda gången på året som Sandviken verkligen är en uuunderbar stad - under Worldcup!
Imorgon bitti
06.55 går startskottet för Worldcup 2010's första match :)
Och vem ska vara där om inte jag? ;) Jag släpar med mig pappi och drar dit. Underbart innan skolan :)

Men nu ropar bästa mamma att lasagnen är klar, mums!
Sen ska vi iväg och dra ett gympass - ha de fint!
Pusspuss


Kommentarer
luffi

du kan få solen av mig i morgon? bara jag får tillbaka den på fredag!!



hittar du på för något nu då? kram

2010-10-13 @ 17:18:39
URL: http://www.luffi.se
luffi

inte så mycket, tar det mest lugnt ! =)

2010-10-13 @ 20:36:40
URL: http://www.luffi.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0