tjena hejsan

hoho!
tjena.
hoppas allt är fint med er.
hade typ en lektion idag ja, alla lärare var spårlöst försvunna så vi bara satt o hängde.
men fick lite gjort iallafall :)
jag har varit till mormor idag (hon har sponsrat vårat UF med 300 spänn, BÄSTAMORMOR♥♥♥),
sen var jag ner till optikern o kolla synen. samma syn som för 2 år sedan, fint de!
stack iväg o handlade på maxi med mammi efter det, och nu sitter jag här.
nyss tryckt i mig 2 STORA portioner med spagetti o köttfärssås - MUMS!

ska bara sitta o hänga här tills träningen börjar om sisådär 2,5 timme. värdelöst!
men usch va jag är trött, så blir nog soffläge och nån film kanske.

igår hade jag gryyyymt mycket läsare i bloggen såg ja :)
riktigt kul! kom igen o kommentera nu folket - och köp MÖÖÖSSSSSORNA vi säljer! :D
[email protected]

nu ska jag iallafall in ta soffläge o vila, ha en fin kväll allihopa :)
peace out!
rr


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0