torsdag - 28 oktober - 08:44



gooooooodmorgon gooooodmorgon!


försökte att somna tidigt igår, gick och la mig i sängen o kollade på efterlyst kl. 21
men somna? hur gör man då? gick inte att somna, men runt 23 slocknade jag iallafall..
och vaknade fleeeera gånger inatt, riktigt jobbigt... blä..
att man aldrig kan få sova en hel natt...
jag är iallafall ganska pigg idag :)
och det får duga..

idag är det meningen att jag ska till optikern och kolla min linser. men när jag var in på "mina sidor" på deras hemsida så stod det att jag inte hade någon bokning - mysko???
men ska ringa o kolla med dem lite senare.
sen idag så ska jag väl bara ta det lugnt, träning ikväll! jag ska väl dit och KOLLA..
vilket är riiiiiktigt tråkigt.
ringde till mattias (sjukgymnasten) igår.. ville ha tag i honom, men kom på att han är ledig på onsdagar.
han ringer förhoppningsvis upp idag iallafall.. dumma knä!

igår
så fick ju jag hem mina grejer till kameran. så då skulle den ju funka galant, men icke sa nicke. verkar vara nå fel på minneskortet, och då blir jag fööörbannad! för att det där minneskortet var riktigt dyrt.... :/
min älskade kamera

men men. skitsamma :)
nu ska jag försöka göra nått vettigt här på Info&Layout B lektionen (tråkigaste någonsin!!)..
ha det fint!
pusspuss
rr



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0